środa, 29 maja 2013

Our Kind of Traitor


Banalnym będzie stwierdzenie, że maj miesiącem pięknym jest, nawet pomimo kapryśnej pogody nad Bałtykiem. Banalnym po dwakroć będzie stwierdzenie, że ów piękny miesiąc minął szybko.

W Desdemonie wprowadzili promobrowar na hasło, na konto, pan usiądzie, się załatwi, my wszystko fersztejen. Koncertów sporo, świetne występy Cinemon, Lento, Samuel Jackson Five, Telepathy, Stoned Jesus. 

W słuchawkach: Dillinger Escape Plan "One of us is the killer", King Crimson "Beat", Botch "We are the Romans", nowy, zniewalający i cuchnący Tangerynami, kawałek Boards Of Canada. Czekam na całość!










6 komentarzy:

  1. o to samo miałam zapytać.
    I przez chwilę się zastanawiałąm kto jest na zdjeciu z Frota, hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już wiem :) Witawa :D a na zdjęciu z Fro jest Papież Ambientu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na zdjeciu wiem - byłam przy tym, hihi, na chwilkę się zatrzymałam w mysleniu ;)
    a dach ostatecznie tez rozpoznałam :) - ale nie byłam ;) dla wybranych, hihi

    OdpowiedzUsuń